Mistet nøkkel eller trenger ny

Mistet nøkkel eller er ute låst?

Nøkkel bestilling
30.04.201809:07 Anne-Stine Gjervoldstad

  • Beboer som trenger ny nøkkel, sender selv nøkkel rekvisisjonsskjema til nokkel@avarnsecurity.com
  • Nøkkel rekvisisjonsskjema kan lastes ned fra høyre side (under på mobilversjon).
  • Papirutgaven av nøkkel rekvisisjonsskjema kan fås av styremedlemmer i A2
  • Beboer må selv fylle dette ut og sende til Avarn Security. Post adresse er:
    Avarn Security, Postboks 525, 8001 Bodø. Merkes med «bestilling nøkler»
  • Har du behov for å kontakte Avarn Security kan tlf. 91502580 benyttes.
  • Nordland Lås og Sikkerhet AS sjekker med Boligbyggelaget at bestiller står som eier av leiligheten. Avarn Security videresender deretter skjemaet direkte til Nordland Lås og Sikkerhet AS.
  • Låsesenteret kontakter beboer direkte ved eventuelle spørsmål
  • Låsesenteret ringer/sender SMS til beboer når nøkker er ferdig
  • Beboer må selv hente nøkkel samt vise legitimasjon ved henting
  • Beboer må selv betale kostnadene, som er på ca. 480 kr p.t

Slike nøkler passer til inngangsdør til leiligheten, til postkasse i postkasse anlegg, utebod og til ytterdør i 1. etasje.
De som har nøkler uten serienummer må skifte låsesylinder i inngangsdøra til leiligheten. Ny låsesylinder må rekvireres som henvists.

Nøkkel bestilling

Nøkkel bestilling WORD